Uporabni nasveti

Preskakovanje kolebnice je vadba, s katero močno vplivamo na krepitev srčno-žilnega in dihalnega sistema. Podobno, kot tek ali kolesarjenje spada pod visoko intenzivna gibanja. S takšno vadbo lahko porabimo tudi od 700 do 1200 kalorij na uro. Predvsem je odvisno od hitrosti in intenzivnosti skokov ter ekonomičnosti skakanja. 15–20 minut preskakovanja lahko ustreza 30-45 minutam teka, odvisno od intenzivnosti skokov. Številni poklicni trenerji in fitnes strokovnjaki preskakovanje kolebnice toplo priporočajo kot nadomestilo za tek.
Pri vadbi lahko sodelujejo posamezniki ali skupine, učenje tehnike je v primerjavi z mnogimi drugimi športnimi aktivnostmi precej preprosto. Vadba je primerna za različne starosti in stopnje telesne pripravljenosti. Predvsem pa je zelo primerna za obdobje, ko so telovadnice zaprte, ljudje pa ostajamo doma zaradi omejitev širjenja koronavirusa. Treninge lahko izvajamo kjerkoli, doma, v stanovanju, na vrtu, dvorišču, v parku, gozdu… Vse kar potrebujemo je kolebnica, nekaj prostora in dobro voljo.
Bor Dereani, prof.švz
OŠ Savsko naselje
Ljubljana

Dolžina kolebnice

Dolžino kolebnice je treba prilagoditi glede na vašo višino. Za prilagoditev, kolebnico najprej položite na tla, nato stopite na sredino kolebnice in oba ročaja kolebnice dvignite do ramen. Dolžina kolebnice naj ne bo višje ali nižje od višine vaših ramen.

Izdelava kolebnice doma

V vidih spodaj poglej, kako si lahko kolebnico narediš kar doma.